Eziva 07.00

I går jobbade matte å husse nästan hela dagen, då fick jag vara hos farmor å farfar. Där är det kul, jag och farfar var på prommisar å än länge sköter jag mig hyfsat. Farmor och jag sköter bokföring, måste vara med och hålla lite koll! 
Just nu så snarkar Husse å jag, då menar jag SNARKAR!! När jag piggnar till om någon timma blir det kanske nåt som händer. Efter 15.00 har matte bil och det bär nog iväg till stugan, bus med ENYA:-) Jag kankse ska kalla det risenuppfostran!

E sover som en stock!


Gomorron å hörs, E

Kommentarer
Postat av: Anette

Tänk att du även kan bokföring!

Är det något du inte klarar av?

Världens bästa Eziva tycker jag!

Kram Anette

Ps Pappa skickar varma kramar och blöta pussar och hälsar att han är väldigt stolt över dig! Ds

2009-09-18 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0