Besök i stugan!

Lördag och ett kanonväder, husse jobbar hela dagen så jag får sysselsätta matte själv. Vi tar en morronpromenad och den brukar se ut såhär.

Se matte!

Jag kommer nu!

Stå bara still där!


Är jag tillräckligt nära nu?


Bra, då kör jag ett varv till!


Ökar farten!


Heej dååå....


Rusat igång magen, gäller nu att hitta rätta bajsstället!


Väntar medans matte går med bajspåsen, för hem ska jag inte!!


Vi promenerade vidare, passar på att titta till gravarna!


Så här söt är jag när jag vill ha det som är i mattes ficka, idag en boll!


När vi kom hem så fick vi det lite tråkigt och solen lyser, jag frågade matte om vi inte kunde fara ut till stugan en stund. Vi for på stört! Det tar 30 minuter att köra till stugan, efter 10 minuter ska man svänga av från bensbyvägen och köra skärgårdsvägen. När matte svängde av så satte jag igång med ett himla snackande, i alla mina tänkbara tonlägen hela vägen fram. Matte lite småsur.. Väl framme var det väldigt pådrag.

Kolla in vad Andreas sysslar med för konstig sak!


- Behöver du hjälp?


Ähh.. jag drar!


Till attack!


Hon ger igen!


Omkullkastad!


Men nu räcker det, lillskit!


Ta mig nu om du törs!


Jag sticker!


Vart du en fegis nu!?


Risenfnatt!


Se upp!


Skyll dig själv matte!


Är du inte rädd om kameran??


Men, vad sysslar du med?


Aha.. du försöker fjäska!


SE UPP!


Jag drar, du ser ut som ett frågetecken!


Jag hjälper morfar, det ville inte han men jag gör det i alla fall!


Vart ska vi?


Jaha, vi ska däråt!


Lugn bara, jag kommer!


Lite konstigt golv det var!


Veknar du när jag kommit fram, eller är jag i vägen?


Jag tuggar pinne med Enya i stället!


Men nu vill jag ha den för mig själv!


HUR KUNDE DETTA HÄNDA??


Försök om du kan!


Tra la la laa....


Vi for sen hemmåt och husse kom också hem, ryggan kom fram. Mer om det imorron :-)

/Eziva den svarte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0