Valborg och 1:maj


Igår var det valborgsmässoafton, vi började dan som vanligt med prommis till parken.

Bus


Jag kampade med husse, jag är jätte duktig på att komma tillbaka med vad som än kastas.. jag vet att då blir det kamp och spring efter pinne



Äta snö ur min alldeles egen snöhög, den krymper för varje dag som går :(



Smask..


Pust! Slocknade..


När jag sen vaknade så for jag, matte och husse till tanterna i flygtaxidisken på Luleås flygplats, gissa om jag bara var söt. Nu vet jag var jag får vara när matte å husse jobbar..... Dom sa faktiskt det :-) HEHE... Det roliga med dessa tanter var att  Ann har sin labbe "Hugo" där och ännu bättre Hugos märgben... Det tog all uppmärksamhet från mig. Den där Ann sa att jag fick ärva Hugos märgben, gissa om jag var stolt när jag promenerade därifrån. Men jag kommer som sagt tillbaka, Anna-Karin å Ann sa så...

Kallax flygplats


Hugos matte Ann, jag å Hugo


Hugos märgben i min mun


Bus ute med Hugo


När vi kom hem vart det torka golv, varför dom torkar så ofta vet jag inte... Men när golvet var rent så lyder Matte sin mamma och gör några konstiga rörelser på golver med benen på en stol, var ju bara tvungen att ställa upp i vanlig ordning.

Matte å jag, lite gympa


Pussas lite, var INTE ivägen..


Sen var vi och hämtade 2 av 4 cyklar


Nicke har lan på sitt rum en trappa ner, var och kollade in läget. Matte höll på att få hjärtstopp men räknade till tio. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 och vi lämnade ungdommarna.

Jag var poppis iaf.


Mera lan


Jag å husse i dubbel uppsättning


Väntan på varsågod med min välling


Äntligen


Kamp me husse



På 1:a maj så var vi på stan en sväng å kollade in alla MC som susade förbi. Riktigt mäktigt och många.



Sittpaus för mattes onda rygg, fanns massor att tugga i



När vi kom hem fick jag slumra nån timma innan det var dags att vara med på taxi städning av TVÅ bilar... det är livet att äga såna saker...  Hugos husse Ulf var förbi för att kolla in att jag var så söt som hans matte sagt, och det var jag ju förstås :)

Taxi gånger 3


Tony vill så gärna köra Taxi å snart efter lite utbildning å prov så sitter han bakom ratten som "Chaffis"

Lillmatte, Tony å jag


Mat å prommis me ungdommarna!


Mina tänder som 10 veckor å 5 dagar.


Puss å kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0