Matte = TRÅKIG!

Idag är en sån dag då alla vi hundar vill rymma :)! Matte har suttit med pappersgöra HELA dagen! Schema för flera veckor, men jag då? Jag busar i min korg med lite extra höga tonlägen så hon hör mig... Lillmatte å Tony kom å vi fick en tur till däckia, sen till parken. Lillmatte å matte har haft några hästar, och hästar äter gräs! Det har jag också kommit på att man kan göra!!?

Gräsätande Eziva!


Husse kommer hem å det blir lite roligare, upp på sten för pinne!


Sen måste jag kolla in mattes rygg, vad tål hon?


Hon leker med den, jag då???


När vi busat klart i parken så går vi hem och ringer all personal så dom vet när dom ska jobba. Sen när matte duschar står jag å skriker utanför, saknar inte matte men är törstig! Det blir vatten och välling sen ut....

Vällingskägg!


På kvällsprommisen var jag ganska tokig, välte husse för en pinne å lek!


Sen packade matte ihop mig för lite lugn, kolla in min busiga blick!!


Slut på det roliga /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0