Lekar!

Måste få berätta vilka lekar vi leker under våra promenader, en är att matte sätter mig fot och säger stanna. Sen går hon och sätter en godis flera meter bort på marken, hon kommer tillbaka till mig och säger SÖK! Duktig Eziva, då vet ni resultatet. En annan lek är att matte tar en kotte av flera tusen, håller den i handen när hon har kastat den måste jag hämta just den kotten. Duktig Eziva! Då vet ni igen!
Igår när vi kom till parken kom två brudar fram och ville känna lite på mig, självklart!

Jag och två skolflickor!


Å min kompis Dexter kom!


Dexters husse, jag å Dexter!


Kul lekkompis!


Passade på att terra Dexters husse!


Pinnarna blir större å större, matte å husse får passa sina  knäveck när jag kommer bakom dom...


På kvällen satt vi ute och väntade hem mattes bil. (jag liggade ner!)


Äntligen kom Katarina, hon kommer att röva bort mig om inte matte har stenkoll!


Vi uträttade lite ärenden och sen mötte vi upp husse på taxihållplatsen vid busstationen, myste lite och han fick arbete. Lämnade oss i sticket! Jag hittade en colamugg som jag genast drack slumpen ur, och i vanlig ordning tog med mig hem.

Cola ... Mums! Och kul..


Efter välling går vi och sover, det finns andra som ska ut och cykla (hoppa å studsa)


Å pinnarna blir som sagt längre!


Imorse så vart det bara lite kamplek med husse...??


Suck!!!!!! Bilstädning..


Nu är det på det här viset att matte å husse har köpt någon lite mer avanserad kamera, det kommer att bli en förbättring av bilder så länge jag inte tokar mig i sanden. I så fall kommer det att sitta en saluskylt på mig :-) Vi har varit ute på riktiga äventyr idag, men mer om det i morron med en annan kamera. På tal om pappas rosa leksaker... Matte älskar rosa, så jag får nöja mig med det tills vidare.
Min halvbrorsas husse har ju då nån jobbarkompis nära oss, vi hälsar jättegärna på han. Säg att det lämpar sig inte med vita byxor.. Har inte förstått än att man inte ska hoppa på trevliga typer!

Laddar inför nästa etapp /Puss E

Kommentarer
Postat av: Anette

Att inte toka sg i sanden lär nog bli omöjligt!

Det är ju så kul har jag hört av din far.

Väntar på att du ska bli till salu för då kommer jag och hämtar dig lilla gumman!

Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0