Himla mycke igår!

Igår var vi och mötte Robban och Gert som vandrat genom sverige och landade i LULEÅ vi 13.00 tiden. Vi mötte upp dom och fortsatte marscherade till slutmålet , kulturenshus.

Väntan på Gert och Robban!


Nu kommer dom, vi hakade på!


Ner mot norrahamnen!


Och mot Kulturenshus!


Varmt och trångt!


Husse och Gert (köpte en pervers bok för 200:-)


Bernt,  taxi 16 överlämnade en check på 10 000 från oss på taxi 10 000!


Bernt, Robban och Gert!


Träffade en hundkompis i vimlet!


Och hittade en colaburk, öppnad men det var kvar cola i den!


Sen ett möte med nåt som måste vara världens största hund! (Irlänsk varghund)


Vi begav oss hemmåt för att marinera kött, jag åt och sen packade vi ryggan mot nya äventyr (nånstans) vi stannade till på busstationen och handlade innan det bar iväg.

Jag på buss!


Väl framme började vi med att bära pinnar till en brasa att grilla i!


Det vart käk åt mig!


Diskar ordentlig så husse slipper!


Sen vart det ett dopp i havet, älskar vatten!


För att då ruska av mig på husse när han skrattar åt mig :-)


Blöt Eziva!


Fick en massa energi av det kalla vattnet så jag gav mig på husse, bus!


Det flöt nåt jättekonsigt i vattnet så jag var tvungen att tala om det för husse å matte, husse gick ut och hämtade en stor plastgrunka som det har varit flintastek i och vi busade med den. Helt ofarlig!

Kolla vad det var husse plockade upp!


Jättebusig flintastekspåse!


Ganska sandigt!


Och lite motion innan hemresa!


När vi annläde hemma vart det dusch och bastu, sen prommis till parken. Jag började pinka inne som bara den igår och inatt och idag... Jag vart nog kall så det lutar år djursjukhuset imorron :( Inge kul men så är det när man gillar vatten, matte ska börja ge mig c vitamin varje dag då kan man i bästa fall klara sig undan såna här problem. Idag har det varit ett strålade väder, matte har bara kunnat vara med på morronprommis. På eftermiddan satte hennes mage igång och hon mådde inge bra vill jag lova, smittar det till hundar????

Godnatt alla vänner /Trött E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0