Fredag - Tisdag

Matte gav mig en morot som jag tuggade i mig på en gång, mums. Men hon hade ett krav innan jag fick den... Jag ska lära mig Kyss??!

Himla svamligt


Spanade in snygga Simon när han hämtade taxi på fredagkväll


När han for och jobbade vart det välling och en busig prommis till kyrkogården sen till parken, husse satt på en stor sten som jag tog mig upp på efter en stunds arbete. Matte behöver inte klippa klor så ofta, jag filar ner dom på mitt sätt!

Kämpade lite


Lördagsmorron var bara lugn och skön, men efter lunchen kom matte igång... Hon satte mig på det där höga bordet igen och "plockade" mig. Det var kul, fick leka med diverse saker..

Plockad hund :-)


Dakars husse skriver att jag är liten!!! Idag är jag så stor att jag ska få äta ur min matbar, så det så!

Stor kicka nu!


Det vart en snabb bastu för matte å husse ikväll, skönt för då slapp jag min lördagsdusch :-) Sen promenerade vi till mormor som hade kalas, 58 bast. Matte har en ung mamma som jag! På kvällen kom kirunabona med sin flicka Milla, vi busade å busade å busade... Milla vart trött, hon är äldre än jag. 1 år och en månad, då fick matte ta i med dom hårdare vantarna för att tala om att det är dags att vila.

Jag å Milla


Jag å mattes lillebror delar på klubba


Jag å morfar över kajkanten


På vägen hem fick jag äntligen träffa Chili , min vän


Efter Robinsonreprisen började husse packa en massa saker och dom tog på sig vinterkängor, täckbyxor och vantar, sen bar det iväg. Och still måste jag vara :-(

VI GÅR OCH FISKAR!


Åhh vilket mys..


Fantastiskt!


Fin jag..


Mera jag


Grilldags


Det vart diskussion!!


Sen korv för husse å matte


Det åskade och vi promenerde hemmåt, lillhusse mötte oss!


Om ni tror att jag klarade mig undan duschen så tror ni fel!


Igår var vi med mormor och morfar i stugan, det var kul.. Jag var så hjälpsam så och den där duschen på söndagen var bara onödig...

Mormor letar nåt


Sen spikar vi upp en fågelholk..


Still 4 sekunder


Still 6 sekunder.


Testade nåt grönt prassligt...


Hjälpa mormor


Hjälpa mer...


Och ännu mer..


Lite mer grönt prassel...


Idag var vi i det fina vädret och satt i parken en stund, är så morrontrött att jag inte gör så mycke hyss. Myser med matte och husse, leker stilla lekar och bara är...

Morron mys


För att senare ta med mig på sån där himla skötaomtaxisak...... 

Biltvätten startar..


Lite tryggare hos matte


Torkning


Sur Eziva


Å lite mys...


Sov sött mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0