Duktig Eziva!

Tralalalalaa.... Inte pinkat inne på två dagar nu, matte å husse glad. Igår när vi tog morronprommisen så tog jag med mig min pinne som sovit utanför porten inatt, med stora steg, lång hals och svansen på topp bar det iväg till parken.

Min pinne!


Väl i parken kom en taxikollega och med sig hade han sin Dexter, jätterolig liten krabat. Vi busade jättebra med varandra.

Jag och Dexter!


När Dexter och hans husse gick för att äta mjukglass då fortsatte buset med matte och läderrullen.

Jag ska ha den!!!
 

Och tar den!!


På eftermiddan kom lillmatte, Tony och mikaela förbi, lillmatte har nu lärt mig dricka vatten från flaska.

Eziva kan!


Vart lite blöt på huvudet och fick snygg frilla!


En fjortonårig flicka kom, inte så busig var hon.


På kvällen tog vi bilen ner till södrahamn för att göra ett besök hos mormor och morfar, utanför dom finns det himla massa vatten :)

Mmmm..... Vatten!


Hej på dig morfar, du satt väl inte och halvsov?


Å puss på mormor :)


När husse kom hem på kvällen så vart jag så där busig som jag kan bli. Det går att leka lite tuffare lekar med han, ni vet mattes onda rygg pallar inte riktigt med mig. Efter vällingen var det dags att gå på hemmakväll för inköp av smågodis. På vägen mötte jag min vän Chili, jag växer ifrån han med raketfart! Hans ben är lika långa som mina öron :)

Möte med Chili!


Väntar, väntar och väntar!


Idag har vi sovit tills husse klev upp klockan 09.45 och inge pinkandes inne. Sen ska jag ju rastas i vanlig ordning, det bar iväg till parken. Ett fantastiskt fint väder! Då får matte en sån där konstig ide igen, smörja trampdynor!!!! Smörj, men gör det fort... Jag vill leka!

Trampdynssmörj!


Nu mina vänner blir det läxläsning i biologi med lillmatte /ses!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det var en redig tjej som inte har kissat inne!

Vilken tur din familj har som får ha en så härlig tjej som dig - du verkar vara störtskön!!

Din pappa hälsar att det är ett arv från honom :0)

Hoppas få träffa dig någon gång!

Kram Anette

2009-05-20 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0