Besök i Sunderbyn!

Igår tog vi farväl av husse, han var tvungen att göra sin plikt. Jobba! Klockan var då 07.00, vi vände in och jag sov till halv 11. Då kommer husse hem på lunch och sen tog jag och matte en promenad förbi pippisjön, den är kul. Matte inte så sugen som jag är :-(

Bråttom till pippisjön!


Mycke att hålla koll på!


Dom rör på sig snabbt mot mig, står blickstilla!


Sen glass i södrahamn med lillmatte å Tony!



När vi kom hem var lillhusse så himla go så vi myste en stund innan jag däckade!


När husse äntligen kom hem efter 11 timmars arbete så hjälpte jag han med att byta kläder. Det kommer ni aldrig att få se, men att klä av och på husse är kul. Slita i byxben när husse står på ett ben är himla kul, han blir arg men kan inte låta bli att skratta. Fenja gjorde likadant, det har dom berättat för mig. Sen vart det kloklippning!

Först lite lek med tången!


Framtassar!


Baktassar!


Lite lek igen med tången!


Skål och klirr!? Förlovningsdag, var tvungen att kolla in vad dom hade på bordet.


Mitt i bygglov var jag tvungen att bli en jävul!!!

 
Dags för välling, skägget artar sig!


Passar på att kyssa husse!


Sen prommis, tar med mig min pinnne!


Nu bär det iväg!


Gör det svårt för husse, jag gör precis enligt regelboken. Stanna, sitt! Men vägrar släppa min pinne, är det jag eller husse som är korkad?


Äntligen får jag klia tänder!


Sen attackera husse!


Hittade en god pinne!


Vill tugga allt på en gång!


Vart ingen pinne, hittade en trasig boll som jag bar hem!


Idag har jag följt med matte till vårdcentralen, det har regnat så det fanns ganska mycke att dricka. Väl framme så lämnade matte mig i säkert 100 sekunder vid en sopkorg!! Är jag sopor eller?

Jag på VC!


Efter middan for vi till sunderbyn, mattes stora lillebror bor där. Jag började med att städa bort middan efter Julia, sen tog jag hand om disken med mormor och morfar.

Städa efter Julia!


Disken!


Matte snodde en piggelin, tigger! Brukar få slumpen...


Julia, mormor och jag lekte handleken!


Lillebror kom hem från Sundsvall, kysskalas!


Hjälpte till att packa upp ikeapåsar!


OJOJ!!! Husse körde ner i garaget, måste skynda och möta /Hörs E

Kommentarer
Postat av: Anette

Varför ska man behöva släppa pinnen för att sitta?!

Om det är du eller husse som är korkad var frågan men då du är Lokes tös så kan det ju inte vara du!

Du verkar vara en mycket älskad liten riesenflicka!

Pappa skickar blöta pussar och varma kramar till dig!

Kram Anette

2009-05-28 @ 10:22:34
Postat av: mormor

mormor tycker att Zivaflickan är en riktig busa, så fin och söt och klok



kramis till er





2009-05-31 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0