Sover borta inatt!

I morse väckte husse mig skittidigt, typ 06.30. Han pinkade mig lite och sen åt vi en snabb frukost på inglasningen i solen. Husse for och jobbade, jag och matte latade oss en stund innan min frukost. Sen bar det iväg till parken och jag fick bära min upphittade boll dit. Gud vad roligt med en sån boll som far iväg när den landar, om och om igen. Kul pryl!
Jag och matte lekte en stund sen bar jag bollen hem.

Bollmys i parken!


Och självklart håller jag koll på omgivningen!


Husse kom hem på en lite längre lunch, långt pass idag. Vi for till vårat hemliga ställe och bara myste i solen, jag var ju som en virvelvind i vanlig ordning. Men jag fick inte bada idag på grund av att jag vart kall sist, har lugnat mig med pinkandet så vi Väntar med veterinären nån dag.

Måste dricka lite!


Spanar in mullriga båtar!


Och lite avkoppling i sanden som ska hamna i husses bil, bara en extra städning innan han sätter igång!


Dagen har gått och jag har busat  med lillhusse och jonny, sen varit ensam i över en timma. Matte tycker att jag är duktig, men jag tycker att det är skönt! Jag har väntat på att mormor och morfar ska komma hem så jag får åka dit. Sen äntligen ringer farmor och säger att dom är på väg, jag och matte gick ut och väntade vidare.

När kommer dom?


Men nu äntligen!!!


Måste nosa igenom bagaget!


Noggrant!


Puss matte å husse, vi ses i morron. Luckan stängs!


Jag ska vara hos mormor och morfar tills i morron eftermiddag för husse ska skjutsa matte till sjukhuset i Umeå. Dom startar tidigt på morron och vill därför inte rubba min sovmorron :-) Vad som hänt hos dom kommer imorronkväll, och på kalas ska vi då också i sunderbyn. Där blir det städa golv vill jag lova!!!

Puss å kram /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0