Kalas i sunderbyn, matte och husse hemma igen!

Igår kom farmor och farfar å tog med mig till stugan, vi åt middag där. Jag kan nu springa ut och in och ut och in. Sen drar jag ett risenfnatt och upprepar in och ut springet. Om man är med mig i sådana situationer så måste man ha balanssinne. Hoppas matte och husse skaffar en stuga så jag kan springa ut och in hela tiden!

Jag har skött mig inatt, inte pinkat eller något annat. Mormor och jag har sysslat med lite plantering där dom bor på tuttifruttihusen, det var en himla massa tanter där och jag har haft fullt upp. Klockan 15.00 får vi besked om att min husse och matte är snart hemma, jätteglad men TRÖTT! När jag kommer hem så somnar jag på mitt nya favoritställe och sover i 150 minuter... Matte och husse också!

Sover som en stock!


Husse måste jobba och jag måste på 12 år kalas. Lillebrors son fyller hela 12 bast, och det brukar finnas 12 sortes fika där. Mums! Farmor och farfar hämtade oss och det bar iväg till sunderbyn. Massor av folk som tyckte om mig, och jag tyckte om allt spill på golvet, och Julias rum!

Lillebror, hans svärmor och svärfar!


Lillebror och Lotta har haft många schäfrar, en del av dom är nu polishundar. Pga jobb och små barn finns det ingen hund där, men jag är ju tillgänglig ibland :-) Jag vet att lillebror saknar hund, känner det när vi kramas.

Mycke gos med lillebror, äkta kärlek!


Medan alla fikade kollade jag in Julias rum!


Himmelrike för små nyfikna risenflickor!!


Hittade en mini, mini anka!


Nosar fram mer mini djur!


Matte vart lite sur så det är bäst att ligga och ta det lungt en sekund!!!


Kunde ju inte låta bli detta fantastiska rum, hittade en minijojo :-)


Äntligen kom vi hem och lillhusse smaskade mig med middag, "give me five" fungerade inte den här gången!


Jag tigger när matte gör välling, där funkar "Give me five" :-)


Jätte trött nu  /Natti  natti Eziva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0