Ganska tråkig dag idag!

Matte vaknar före mig och mår lite illa än, vi hankade oss ut å pinkade innan frukost. Jag åt, husse kom hem och vi gick i parken utan kamera! Jag fick busa med min vän Chili, då kommer matte på att hon har glömt sin mobil hemma och det vart ett snabbt slut för att gå hem. Matte väntar samtal från magnetröntgen, klockan 11.00 ringer dom och det var bara för hon att kasta sig i duschen. Klockan 12.00 ska hon vara på sunderby sjukhus, hon skrek YES och började sen gråta av lycka. Men lilla jag fick vara hemma 3 timmar ensammen, gick bra har sovit mesta tiden men pinkat inne en gång. Matte tog med mig på en prommis men var lite skakad så det vart inte nå bus eller träning.

Bara mys!


Jag och alla goda maskrosor!


Eftermiddan har gått, hjälpt matte att dammsuga och skura. Har även hängt lite tvätt, men lillhusse har sin dator trasig så det vart en lång busare med honom. Husse kom hem och efter vällingen så trillde det ut en brandslangbit ur gardeoben som jag inte fått se.... Den tog jag med mig på min prommis, kul sak och lätta att kampa med!

På väg ut!


Busig slang så länge det varade!


Sen blev det träning!


Jätteduktig Eziva!


Passade på att ligga under inkallningen!


Matte arg och kommer tillbaka, SITT!!!


Fokus på matte, snart kommer HIT!


Jag får beröm och slangen kastas, lite snål är jag allt!


Men roligare är det att busa med matte, hon blir så glad!


Ca 125 cm lång just nu! Riktig kamp...


Efter en till inkallning kan det se ut så här!


Och så!


Och mot målet!


Äntligen!


ATACK!!


Sen risenfnatt, ser ni mig?


Lite varva ner innan mer bus!


Å kamp!


Vägrar släppa taget!


En traktor kom , spelar ingen större roll, busade vidare...


Nu är det natti natti / Kram E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0