En dag med husse!

Jag börjar med gårdagen, sover på mitt fårskinn en stund... Men när det blir för varmt  lägger jag mig i vanlig ställning.

Lite mys!


Svammel i parken med husse!


Sen glass på floraskulle i solen!


Idag har matte utbildat "lill Anders" jag valde då att  gå den hårda sidan när jag vart ensammen. Två tassar upp på sängen och slita i täcket, när husse satte ner fötterna så var det bara att attakera...
- Ajjj!!! skriker husse och undrar vad som händer?
Bara att kliva upp, med en svart risen runt bena :-)
 Jag och husse for till storheden och handlade mat till mig, fick komma ut och lufta mig.

Handlat favoritmat,  endast 24 grader ute!


Hittade en favoritleksak som husse ville jag skulle prova, kolla in!

En makapär!


Sen till farmor och farfar, hej farfar!


Åhh.... Farmor hade en liten kanna!


Så jag tog den stora kannan och drack ur!


Matte mötte upp oss när vi gick på fisketur!


Hittade ganska snabbt något att bära!


Väl nere i hamnen där vi ska hålla till, en grov undersökning av ALLT!


Allt måste ses om,  här är jag!


Hej husse kommer du nu!


Kommer ganska mycke folk ner för att se hur busig jag är, 2 karlar lämnar en stor flaska till mig!


Husses första och enda fisk :-)


Plopp, var tog den vägen?


Kollar då in den stora båten som kom in...


Matte kommer snart!


Tog tag i den efterlämnade flaskan!


Matte kommer och tar genast upp en firre!


 Den satte jag i havet efter lite lek!


Hjälpte att trassla lite!


Och lite mer!


Lite lite till, bara för att reta husse lite!


Drog ett race på vägen hem, sista rycket!


Mer tok!


För att komma upp på gatan!


Å Race igen, men vila 1 sekund!


Vidare race!


På vägen hem kollade jag in lite backar på jv.


Sen lite tvättsäckar!


För att ströva längs tågbanan hemmåt!


Nu är det inte många timmar kvar tills Fenja dyker upp. Matte å och husse har sagt att jag kommer att få det svårt???? Jaja, ni får veta resten om ett par dagar!
Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0