Fartfylld kväll med Milla och min första post!

Är ju då på väg till stugan, husse jobbar som vanligt...

Väntan!


Husse kom hem och lillmatte å Tony kom, vi började våran resa till Björkön. Väl framme så möttes jag av Milla som var där tillfälligt medan matte och husse åkte båt i skärgården.

Vi rusade och tog ett dopp, energi för bus hela kvällen!


EZIVA = RACE!


Till attack!


Ezivas stora trut me bus!!


Efter en stund valde jag att simma medan Milla bara glodde!


Mer energi och race!


Planerar för ett storbus!


Jag kan!


Hoppa!


Högt!


För att busa intensivt!


- Se, här kommer jag!!!!


Mot ett argt goldengap!


Risen som jag är så väljer jag att attakera och riskera!!


Gick bara bra , grillen luktar!


Sen lek med matte på studsmattan!


Tony och lillmatte for och rodde båt, kuliga åror!


Årorna är som stora pinnar,  förstör för Tony :-)


I hamnen finns det två stenar under vattnet, jag stod på dom. Grinade när lillmatte och Tony försann med båten utan mig och kompis Milla!


Glimten i ögat på morfar, som jag!


Sen dök det upp en rymdgubbe på moppe, skum sak som vi var tvungen att utforska.


Eziva= Jag, kan bara tala om att jag har haft en busig afton i stugan. E var trött när vi kom hem, idag har det regnat hela dagen. Men den gula moppen som stoppar papper i våran brevlåda var snäll i dag..

SE... :-)   Dakar och en polare!


Till mig!!!? :-)


Puss å kram på er alla! /E


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej gullungen!

Du kan verkligen konsten att fylla dina dagar!

Alltid lika kul att kolla bloggen och man tänker "undrar vad hon har hittat på nu"!

Skön sovstil du har!

Här har vi en till som sover så men han är lite större än du (40 kg)!

Kram Anette

2009-07-19 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0