Gott slut på er alla!

Jag lever, husse ochså men matte bara ligger. Matte har ont och kan inte umgås med mig nå mycke, klappa lite på mig när jag står upp. Annars är allt som vanligt, virvelvinden i mitt huvud ökar för varje dag, den snurrar fortare, fortare och fortare. Lite less blir dom allt på mig mellan varven, men så kom lilla Fenja till oss och jag fick en buskompis.
Snön har ochså kommit så när vi rusat runt ute säger matte att vi kan fylla en hel pool med all snö som tinar från oss. Vi har sysslat med lite av varje, men det kommer när matte kan sitta mer än 3 minuter. Granen vart klädd efter mycket om och men...

Se själva!


Gott slut på er alla och återkommer snart med detaljer!
/Puss å Kram EZIVA

Kommentarer
Postat av: Anette

Stackars matte - hälsa henne så gott från oss här i Trollhättan!

Nu får du visa att du är en stor flicka och ta hand om matte.

Mycket blöta riesen-pussar så är hon snart på benen igen.

Tack för julkortet!!

Det står i hyllan där din pappa har sina priser från tävlingar!

Ska köpa en fin ram och rama in det!

kram Anette

2009-12-27 @ 20:14:15
Postat av: Dakar

Hoppas matte snart är fit for fight.Har tillbringat julen i Gammelstad med mina 2 småhussar=harmoni.Sen for jag matte och husse till stugan i Maunu=ännu mer harmoni.Månen som lyste på nyårsafton är utom denna världen.Nästan fullt dagsljus mitt i natten.Eftersom vi bara har cirka 1 km till Finland så blev det dubbla fyrverkerier,men vem bryr sig.Man är väl van vid smällar.Har för övrigt varit förkyld men nu är allt som vanligt=full rulle och raka rör.Börjar så smått att bli lite lugnare men viljan att göra något tar överhanden ibland.Tror att det beror lite på mamma.Min bästa kompis Annika säger att hon aldrig mött en så positiv hund,och det kan nog stämma.Vi hörs halvsyrran

2010-01-05 @ 16:20:18
Postat av: dakar

Förlåt.Glömde tacka för det fina julkortet.

Dakar

2010-01-05 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0