Kloklippning

Måste bara få berätta att jag lät husse fick hänga upp gardiner själv, jag valde att syssla med annat. När jag varit tyst en stund och inte syntes till kom husse för att kolla till mig. Snacka om arg han var, jag åkte som en trasa på hallgolvet... Var nog inte någon bra ide att tugga sönder den provisoriska internet sladden!!

Det är den!


Igårmorse tyckte matte att det var god ide att klippa klor, risen som jag är måste jag ju surra lite. Det gickju bra trots allt, matte är principfast så det var bara att gilla läget...

Framtassar


Baktassar


Eftersom jag var så duktig så fick jag faktiskt leka med den där makapären, hård men det gick

Jag å klotång


Jag vart så himla trött efter den behandling jag har genomgått så jag var tvungen att ta en rast med lite vila..

Sover...


När jag väl vaknar får jag lite mat och ska pinkas, men jag piggnade till och hjälpte matte med dammsugning. Det är kul att dammsuga, det känns som om jag och matte har olika synpunkter på var vi ska dammsuga... Jag vill bära åt ett håll, matte åt ett annat. Men jag talar om det ochså. Matte blir då lite arg och det kommer det vaniga ordet NEJ...!!! Och jag lyder i vanlig ordning.
Efter det så satte sig matte för att nåla upp gardiner, jag var med.. men inte så länge. Husse var hemma :(  fick syssla med annat.



Kunde inte tollerera att jag inte fick hjälpa till så jag tog i som matte å husse brukar göra.

Titta vad jag kan.


Jag passade på att ta tillfället i akt att vara effektiv när dom inte ser... gardinhållarna nere äger jag.

Det gick inte


Det var för litet hål så jag fick ändra mina planer..



I alla fall så kan jag nu skillnad på kom å hit, Matte och husse tycker att jag är jätte duktig. Loss är nu ett måste, stanna ganska bra (när jag är trött :) )

Puss, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Halvbrorsan Dixon!

Jisses vilken söt halvsyster jag har! Matte tycker att det är så kul med en blogg från en halvsyster. Finns inte så många bloggar från Carlshill's hundar tyvärr. Kika gärna in hos oss! Mvh Dixon och matte Lena.

PS Vällingen bara älska Dixon också!DS

2009-04-27 @ 17:55:54
URL: http://www.dixon.zoomin.se
Postat av: Anette (Lokes matte)

Vilken redig tjej du är och vad söt du är!!!

Synd att det är så långt från Trollhättan för det hade varit kul att träffa dig!

Däremot kommer vi och pappa Loke när ni ska göra ert MH!

Hälsningar Anette

2009-04-30 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0